Mobi banka: Dovoljan samo telefon kada ste ispred POS terminala

Klijentima Mobi Banke koji koriste Mastercard kartice i Android mobilne uređaje od danas je dovoljan samo telefon ili pametni sat kada se nađu ispred POS terminala: sa uvođenjem Google Pay usluge za mobilna plaćanja, bezgotovinska plaćanja u Mobi Banci postala su još jednostavnija, bezbednija i brža.

Aktivacija ove usluge odvija se u samo par koraka: potrebno je preuzeti Google Wallet aplikaciju iz Play prodavnice, i dodati Mastercard debitnu ili kreditnu karticu Mobi Banke bilo ručnim ukucavanjem potrebnih podataka ili fotografisanjem kartice. Da bi plaćanje bilo izvršeno, dovoljno je otključati uređaj na kome je instaliran Google Wallet i prisloniti ga na POS terminal, bez unošenja PIN-a ili otvaranja aplikacije. Ova usluga je dostupna na svim prodajnim mestima u Srbiji koja podržavaju beskontaktno plaćanje.

“Naša misija je da korisnicima pružimo najbolje od digitalnog bankarstva, što je danas nezamislivo bez Google Pay usluge. Posvećeno radimo na inovacijama, a Google Pay je samo prva u nizu novih usluga koje ćemo uvesti u najkraćem predstojećem roku, kako bi svi naši korisnici imali mogućnost da uživaju u još dostupnijem i bržem bankarstvu”, izjavio je Aleksandar Bogdanović, predsednik Izvršnog odbora Mobi Banke.

Pored jednostavnosti i brzine, Google Pay donosi i potpunu zaštitu korisnika prilikom plaćanja. Podaci se tokenizuju, a svaki token je jedinstven za svaki pojedinačni uređaj i nije ga moguće povezati sa realnim podacima na kartici. Na ovaj način, prevare i zloupotrebe su onemogućene.

Ukoliko vam je potrebna pomoć prilikom aktiviranja usluge, možete pozvati Kontakt centar Mobi Banke na 063/9005, ili iskoristiti opciju za čet sa operaterom u okviru web aplikacije.

2023-10-18T12:11:28+00:00 18-10-2023|Tagovi: , , , |