Ako niste zadovoljni uslugom, onda je logično da promenite banku. Međutim, ima i situacija kada banku ne treba menjati, a koje su to, pita se portal „Kamatica“ i piše:
Dakle, nikad i nikako ne trebate da menjate banku ako:
- imate akcije te banke
- blisku osobu koja radi u toj banci pa može da vam pomogne kad nešto zatreba
- ako više brinte o finansijama te banke nego o svojim ličnim
- ako vas šarmatne bankarke nude kafom i rakijom svaki put kada dolazite u filijalu
Ovo su sve potpuno legitimni razlozi da se obavežete na vernost svojoj banci do kraja života.
Šalu na stranu, ako bismo morali da izdvojimo jedan jedini razlog zbog koga banke sebi mogu da dozvole poskupljenje svojih usluga – to je zato što su skoro sigurne da vi kao klijent nikada nećete otići u drugu banku.
Kada čujemo vest, koja je aktuelna i ovih dana, o poskupljenju bankarskih usluga – usledi možda neka psovka i ljutnja. Međutim, brzo pređemo preko toga i nastavimo po starom. Plaćamo nove provizije, koristimo i dalje sada nešto skuplje usluge i priča teče kao i do sada.
Ako nešto možemo da izdvojimo kao najbitniji parametar koji bi uticao na bankare da pojeftine svoje proizvode i usluge – onda bi to bio broj klijenata koji napušta njihovu banku. Dokle god se u Srbiji ne usvoji praksa promene banke kada vam nešto zasmeta u poslovanju i ponašanju vaše banke, bankari će imati puno pravo da poskupuljuju svoje usluge do u nedogled, prenosi Kamatica.com.
Ovde bi bilo dobro da podsetimo da je NBS olakšala proceduru promene banke, pa je danas čitav ovaj administrativni proces lakši nego ranije.
Jer, na tržištu uvek postoje banke koje će vam dati bolje uslove od ovih koje imate sada. Samo je pitanje da li volite svoje pare više nego što ih vole bankari?