Čak i kada korisnici kupuju robu preko interneta, ipak je plaćaju pouzećem, odnosno kešom

U Srbiji 48,2 odsto građana uopšte ne kupuje robu putem interneta. Kao razloge za kupovinu proizvoda uživo građani navode strah od prevare i krađe podataka, ali i zato što vole da uživo vide, opipaju i probaju proizvod pre kupovine

Studije pokazuju da građani najčešće koriste platne kartice kao način bezgotovinskog plaćanja (63,6 odsto kupaca), zatim mobilno bankarstvo odnosno mBanking (31,9 odsto), elektronsko bankarstvo tj. eBanking (17,9 odsto) i instant plaćanje odnosno plaćanje QR kodom (7,4 odsto).

Nešto više od 30 odsto ispitanika uopšte ne koristi bezgotovinsko plaćanje.

Podaci pokazuju da, čak i kada korisnici kupuju robu preko interneta, ipak je plaćaju pouzećem, odnosno kešom.

Najčešće bezgotovinski plaćaju muškarci, uzrasta od 30 do 39 godina, visokoobrazovani, koji imaj platu veću od 100.000 dinara.

2024-06-03T14:46:58+00:00 03-06-2024|Tagovi: , , |