IKEA: Prodaja porasla zahvaljujući internetu

Prihodi od prodaje nameštaja kompanije IKEA porasli su u protekloj finansijskoj godini 4,5 odsto zahvaljujući novim prodajnim prostorima i rastu prodaje putem Interneta, objavila je Inter IKEA.

Inter IKEA vlasnik je Ikeinog poslovnog modela i franšize na globalnom nivou. Imaju 11 korisnika franšize od kojih je najveći IKEA Group sa 367 trgovina u 30 zemalja, piše Reuters.

Inter IKEA je saopštila su da su zabeležili istu stopu rasta prihoda kao i u godini ranije, zahvaljujući 31-odstotnom skoku prodaje putem Interneta koji je nadoknadio stagnaciju u prodavnicama otvorenim duže od godinu dana.

Ukupni prihodi od prodaje robe i usluga su dostigli li 38,8 milijardi evra ako se isključi PDV. Iskazani u lokalnoj valuti, uvećani su jedan odsto u odnosu na prethodnu finansijsku godinu.

Ako se isključe novi trgovački prostori otvoreni u finansijskoj godini za koju se podnosi izveštaj, rast prihoda iskazan u lokalnim valutama takođe je iznosio jedan odsto.

„IKEA beleži kontinuirani rast uprkos izazovnom i promenjivom maloprodajnom okruženju“, ističe u saopštenju direktor Inter IKEA Torbjorn Loof.

„Vidljivo je da smo u osnovi stagnirali kada je u pitanju prodaja u postojećimprodavnicama ali zato imamo snažan rast prodaje baziran na novim prostorima i internet prodaji“, kazao je Loof.

U finansijskoj godini 2018. otvoreno je ukupno 19 novih trgovina u celom svetu, čime se njihov ukupan broj popeo na 422 na više od 50 tržišta.

IKEA je prošle godine predstavila promenu poslovne strategije u sklopu koje nameravaju da otvaraju i salone nameštaja u gradskim centrima.

Takođe ulažu u poboljšanje usluga, od aplikacija baziranih na tehnologiji virtuelne realnosti do montaže nameštaja, s obzirom na pooštrenu konkurenciju i smanjenu privlačnost prodajnih centara kao što su oni na gradskoj periferiji u kontekstu okretanja maloprodajnih firmi prodaji putem interneta.

 

 

2018-10-10T17:23:58+00:00 10-10-2018|Tagovi: , , , |