Imate karticu Komercijalne banke i imate problem sa plaćanjem na nekom mestu, pozovete kontakt centar banke i mislite da će problem biti rešen? Neće, jer nema ko da vas sasluša pošto Kontakt centar Komercijalne banke radi samo radnim danom, subotom skraćeno, a nedeljom uopšte ne radi!
Upravo ovakvu situaciju imao je autor ovih redova koji je na NIS-ovoj pumpu hteo da plati gorivo uz pomoć NIS-ove aplikacije i zbog neke greške u softveru, sa računa mu je tri puta skinut novac, a račun i dalje nije bio plaćen. Da bi signalizirao banci o čemu se radi, pozvao je Kontakt centar da bih posle višeminutnog slušanja dosadnih poruka sa govornog automata saznao da centar ne radi kada mu je to potrebno nego – radi kada radi….
Najviše što može da uradi je da prebaci svoje račune u drugu banku, što će svakako i uraditi, i da pošalje poruku drugim korisnicima banke koja je nekada (do privatizacije) mogla sa ponosom da nosi naziv „banke“, a sada je poluraspadnuti servis za isplatu zarada do kojih se sve teže dolazi.
Jer, redovi u poslovnicama su sve duži, na bankomatima sve češće nalazite poruku „out of order“ ili u prevodu – ne radi, nađi drugi bankomat, i slično…
Zaključak – Komercijalna banka je entitet koji više ne bi trebalo da postoji.